پنجشنبه ۱ شهریور ۱۴۰۳ |۱۶ صفر ۱۴۴۶ | Aug 22, 2024
سونیا

حوزه/ بانوی شیعه کشور برزیل گفت: همیشه در فضای مجازی عکس و فیلم‌های اربعین را می‌دیدم و آرزو می‌کردم من هم بتوانم در این مراسم شرکت کنم که امسال برای اولین بار توفیق حضور پیدا کردم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، یکی از جلوه‌های راهپیمائی باشکوه و با عظمت اربعین، حضور طلاب و مبلغان عرصه بین الملل در این راهپیمائی است که با ارادت به سید الشهدا(ع) در این مسیر حاضر می‌شوند.

یکی از مبلغان حوزه در این مسیر با خانم سونیا، بانوی شیعه از کشور برزیل گفت‌وگو نموده است.

خانم سونیا با بیان اینکه در جوانی ذهن پرسشگری داشتم و همیشه در وجود خود گم شده‌ای را احساس می‌کردم و حرف‌های بقیه من را راضی نمی‌کرد، به فلسفه گرایش به تشیع اشاره کرد و اظهار داشت: به همین خاطر به دنبال این گمشده شروع به تحقیق درباره ادیان مختلف کردم و با وجود فضای رسانه‌ای که بر علیه اسلام و تشیع وجود داشت، به لطف خدا توانستم گمشده خود را در دین اسلام و مذهب تشیع پیدا کنم و الان نزدیک به ۳۳ سال است که شیعه شده‌ام.

وی با اشاره به حضور در مسیر پیاده روی اربعین، گفت: همیشه در فضای مجازی عکس و فیلم‌های این مراسم را می‌دیدم و آرزو می‌کردم من هم بتوانم در این مراسم شرکت کنم که امسال برای اولین بار توفیق حضور پیدا کردم.

بانوی شیعه کشور برزیل، با بیان اینکه اینجا در مسیر پیاده روی اربعین حس و حال دیگری حاکم است و احساس خود را نمی‌توانم بازگو کنم، عنوان کرد: اربعین را در سه کلمه، مظهر احساس، اشک و همدلی می‌توانم خلاصه کنم.

خانم سونیا، با اشاره به آرزوی خود در این مسیر و نسبت به مردم جهان، خاطرنشان کرد: آرزوی من این است که خداوند متعال با ظهور امام زمان(عج) زمینه نابودی اسرائیل، آزادی فلسطین و غزه مظلوم را رقم بزند.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۹

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha